تبلت پاناسونیک با سیستم عامل اندروید و بدنه ای مستحکم
نوشته شده توسط : پاناسونیک

نامی که توسط شرکت پاناسونیک برای این تبلت در نظر گرفته شده است “toughpad” است و عنوان شده که این تبلت قابل استفاده درمحیط های سخت مانند میدان جنگ میباشد و طراحی آن به گونه ای است که میتوان در محیط های بد آب و هوا نیز از آن استفاده کرد.
معرفی این تبلت جدید پاناسونیک در نمایشگاه تلکام سنگاپور صورت گرفت واین در حالی است که این شرکت تقاضای بالایی را برای این تبلت پیش بینی کرده است .دستگاه مورد نظر در آمریکا مورد آزمایش وامتحان قرار گرفته و به اسم “Panasonic toughpad A1″ شناخته میشود و در اوایل سال آینده میلادی (امسال) به مرحله عرضه خواهد رسید.
یکی از مدیران پاناسونیک ر حوضه آسیا و اقیانوسیه در این مورد عنوان کرد که این تبلت اولین تبلت اندرویدی پاناسونیک خواهد بود این در حالی است که پاناسونیک قبلا از سیستم عامل ویندوزبرای تبلت های خود استفاده کرده بود,وی در ادامه از قابلیت های این تبلت به ضد آب،ضد شوک،ضد گرد و خاک و مقاوم در برابر سقوط از ارتفاع ۱٫۲۳ متری ،اشاره کرد.
از مشخصات سخت افزاری این تبلت پاناسونیک میتوان به صفحه ۱۰٫۱ اینچی ،وزن ۹۷۰ گرمی و صفحه نمایشی با قابلیت استفاده زیر نور مستقیم آفتاب و باتری که میتواند ۹ ساعت مداوم شارژ نگه دارد ، اشاره کرد.

 

 

تهران خيابان طالقاني
77615100-77616217
ايران پاناسونيک
WWW.IRANPANASONIC.IR
T.ME/IRANPANASONIC_IR
INFO@IRANPANASONIC.IR





:: برچسب‌ها: لپ تاپ صنعتی , لپ تاپ صنعتی پاناسونیک , تعمیرات لپ تاپ صنعتی , فروش لپ تاپ صنعتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: